torek, 17. oktober 2017

DEPEND GELLACK

Živjo.

Naveličana neurejenih in zanemarjenih nohtov? Si tudi ti med tistimi, ki ima rada lepe in urejene? 
Jaz kot frizerka, ki imam veliko časa roke pod vodo težko najdem lak za nohte, ki bi zdržal vsaj 10 dni ne da bi se mi okrušil ali začel odstopati.
Moji obiski pri manikerki so pred časom bili redni in zadovoljivi ampak mi to čas ni več dopuščal.

V Dm Marketu lahko kupiš GelLack od Depend, ki se sušijo pod uv lučko.
V prodaji imajo začetni komplet, ki vsebuje uv lučko, cleanser(before/after), podlak(base), nadlak (top), leseno palčko (potiskanje obnohtne kožice) in pilico.




Barvni lakci se pa prodajajo posamezno. Barvna palete vsebuje veliko barvnih odtenkov.
Gellack je obstojen od 2-3 tedne pri meni približno od 10-14 dni. (jaz mislim zaradi velike prisotnosti vode) .
Nanos in odstranjevanje je zelo enostavno in noht se pri tem ne poškoduje. Navodila so priložena v setu in, če se jih upošteva nebi smelo biti težav. 
GelLack je primeren tudi za uporabo na nogah, ki pa je še obstojnejši. 



Kar se tiče odstranjevanja GelLack-a ste dve opciji. Navaden remover, ki ga uporabljaš z folijo in pa remover oil, ki ga odstranjuješ z masažo oljčka na nohtih in namakanje v topli vodi.
Oba postopka sta mi všeč, ker dejansko noben postopek ne poškoduje nohtne površine.
Depend GelLack se lahko kupi v vseh Dm Marketih, Tuš Drogerijah, spletnih straneh z kozmetiko...
Cena začetnega kompleta znaša nekaj manj kot 50€ posamezni barvni laki pa približno od 6-7€.
Če ti resnično zmanjkuje časa in si spretna z lakiranjem ti priporočam nakup.



Pozdravček, Dijana

Ni komentarjev:

Objavite komentar