četrtek, 12. oktober 2017

MELEM

Živjo.

Ste si že nabavile kremice in ostale izdelke za suho in občutljivo kožo? Namreč prihajajo hladnejši dnevi in vreme veliko vpliva na našo kožo in njeno stanje.

Tokrat sem nabavljala za moje otroke predvsem za starejšega sina, ki ima pozimi občutljivo oziroma izsušeno kožo. Včasih je tako hudo, da si spraska do krvi. Nabolj občutljivi del ima na bradi, okolica ust in zadaj za kolenih in to se mu konstatno ponavlja iz leta v leto. Ta mesta so bila pordela in v hrastah.


Smo šli tudi do zdravnice, ki nam je prepisala lekarniške mešanice krem a le ta niso bila kaj dosti učinkovita. Na koncu smo obupali in nehali z uporabo.


Bil je zimski čas in stanje na njegovi koži je bilo grozljivo. Takrat slučajno srečam znanko, ki opazi sinovo pordelo kožo na bradi in mi priporoča MELEM.
Si mislim pa dajmo še to probat.
Nikoli prej nisem slišala za Melem in ko sem ga našla v lekarni sem ga kupila.
Najbolj sem se bala, da ga bo mazilo po nanosu peklo ampak ga na srečo ni. Po dveh dneh rednega mazanja je bil že viden rezultat in tudi srbečica je izginila.




Melem je mazilo, ki ščiti občutljivost kože, preprečuje hrapavost in napetost.
Jaz ga uporabljam tudi po depilaciji ali britju saj imam takrat zelo razdraženo. Lepo mi tudi nahrani roke, ki so v tem času že rahlo izsušene. Zvečer pred spanjem namažem na debelo in pustim, da se vpije. Priporočam tudi mazilo za usta, ki neguje in vlaži.





MELEM je primeren tudi pri opeklinah od sonca, pikih žuželk in mrčesov, pleničnih izpuščajev pri dojenčkih, doječim mamicam (občutljivost bradavic), strijah, ...itd.
Melem lahko kupiš v lekarni, bolj založeni drogerijski tgovini ali preko spleta. 
Najbolj sem hvaležna znanki, ker mi ga je takrat priporočila, da smo končno našli rešitev in "zdravilo" za mojega sina.

Z velikim veseljem priporočam vsem ženskam, mamicam in njihovim otrokom, ki imajo težave z suho in občutljivo kožo naj preiskusijo MELEM, ker resnično pomaga.



Kaj pa vi uporabljate za izsušeno in občutljivo kožo v hladnejših dnevih??



Pozdravček, Dijana.


Ni komentarjev:

Objavite komentar