sreda, 4. oktober 2017

AFRODITA KOZMETIKA●MICELARNA PENA

Živjo punce!

Tokrat sem se odločila, da bom pisala o kozmetiki AFRODITA predstavila vam bom micelarno peno.

Dolgo časa sem iskala produkt za odstranjevanje ličil, ki bi bil meninajbolj enostaven za uporabo.
Nekaj časa sem prakticirala odstranjevanje ličil tako, da sem si pod tušem umila obraz kar z gelom za tuširanje in na koncu ugotovila, da to ni bila najboljša rešitev 
(izsušena in zategnjena koža).



Na spetu sem veliko brala o micelarni vodi, ki je prišla na tržišče in si jo tudi kupila. Samo delovanje micelarne vode mi je bila všeč edino kar me je motilo je uporaba micelarne v kombinaciji z vato. Čiščenje obraza je šlo dobro...pri trepalnicah pa se je malo "zataknilo"
Namakanje trepalnic z vatko...razdražene oči...predolg postopek...itd...

V mesecu maju sem se udeležila enega izmed dogodkov in vsaka udeleženka prejela darilo od sponzorjev, ki so ga organizirali. V vrečki "presenečanja" sta se skrivala dva produkta od  AFRODITA KOZMETIKA iz linije CLEAN PHASE, ki je namenjena za čiščenje obraza.




Takoj sem se zagledala v micelarno peno in komaj sem čakala, da sem jo lahko sprobala. Rezultat je bil več kot fenomenalen.
Embalaža micelarne pene je narejena tako, da je vsebina v tekočem stanju. Na vrhu plastenke je posebna pumpica, ki tekočino spremeni v peno. Dobiš jo v 150ml embalaži in traja neskončno.



Na etiketi ima oznako 3v1, kar pomeni, da ima 3 funkcije delovanja. ( čisti, odstaranjuje ličila in vlaži kožo ).
Vsebuje hydra complex in provitamin B5. Primerna je za vse tipe kože, vegane je brez parabenov in silikonov.



Uporabljamo tako, da si zmočiš obraz z toplo vodo stisneš par potiskov v roko in naneseš na obraz. Nežno je vmasiraš v kožo. Pena posrka vso nečistočo in ličila v sebe, da ostane le čista in mehka koža brez občutka zategnjenosti. 
Na koncu si na obraz nanesem afroditin tonik v spreju in počakam, da se vpije. Na koži pusti pomirjajoč in hladni občutek.
Tonik v spreju je primeren tudi, če imaš suho kožo ali pordelo od zunanjih vplivov.



Kaj pa ti uporabljaš za odstranjevanje ličil?
Piši v komentar...


Pozdravček, Dijana


Ni komentarjev:

Objavite komentar